KEBAN MESLEK YÜKSEKOKULU
Haberler
23.06.2026 18:14
Okulumuz öğretim elemanları Öğr. Gör. Dr. Ali Tekin, Öğr. Gör. Dr. Meriç Yılmaz Salman ve Öğr. Gör. Dr. Osman Özdemir'e 2025 yılındaki başarılı çalışmaları için Rektör Hocamız Prof. Dr. Fahrettin Göktaş tarafından teşekkür belgesi takdim edilmiştir.
Öğr. Gör. Dr. Ali Tekin 2025 yılında yayımlanan uluslarası indeksli yayın sayısıyla, Öğr. Gör. Dr. Meriç Yılmaz Salman ve Öğr. Gör. Dr. Osman Özdemir ise 2025 yılında yürütücü olarak tamamladıkları dış kaynaklı projeleri ile bilim dünyasına ve okulumuza katkıda bulunmuşlardır. Başarılarından dolayı kendilerini tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.





Diğer Haberler
Yüksekolumuzda Patent Başarısı
Meslek Yüksekokulları Genel Mezuniyet ...
Okulumuzda Voleybol Turnuvası
Teknik Gezi
Türkiye Enerji Dönüşümünde Keban ...
Sıfır Atık Eğitimi
TÜBİTAK 2209-A BAŞARISI
"Problemli Sosyal Medya Kullanımı" ve ...